چراااا خدا چرااااااا

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب



+سلام
-هه سلام بلاخره اومدی؟؟؟
+منتظرم بودی؟
-سالهاست.....
+حرف داری؟
-تا دلت بخواد....
+خب میشنوم.....
-چراازم گرفتیش؟؟؟؟
+دوسش داشتی؟؟؟
-تاحالاعاشق شدی؟
+من عاشق بنده هامم.....
-ولی من عاشق یکی از اون بنده هاتم....
+شاید بهترازاون گیرت بیاد...
-هیسس....نگوتودیگه اینو نگو...
+داری نابودمیکنی خودتو....
-بهتر....
+چرافراموشش نمیکنی؟؟؟
-خداجونم تومیتونی یکی ازبنده هاتو فراموش کنی؟؟؟
+ولی....
-من عاشقش بودم دوسش داشتم چرا باعث شدم ازم دور شه چون توخواستی ازت گله دارم خدایاااااااا.......
گله دارممممممم
میشنوی صدام و.....؟؟؟
بندتو نابود کردی خدااااااا......دمت گرمممم مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 156 تاريخ: جمعه 18 دی 1394 ساعت: 22:26

صفحه بندی