کارگردان تئاتری که به دلیل نبود سالن، بازیگرانش را تغییر داد

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب

[b]کارگردان تئاتری که به دلیل نبود سالن، بازیگرانش را تغییر داد[/b]

با توجه به اینکه معمولا سالنها وقت اجرای دقیقی نمیدهند، مجبور شدیم چندین بار بازیگران را تغییر بدهیم.
 داوود نبی اردلان کارگردان نمایش «این آب آشامیدنی نیست» در خصوص نمایش خود در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص تغییر بازیگران «این آب آشامیدنی نیست» اظهار داشت: با توجه به اینکه معمولا سالنها وقت اجرای دقیقی نمیدهند، ما مجبور شدیم چندین بار بازیگران را تغییر بدهیم برای همین انتخاب آنها بر اساس قواعد خاصی نیست.

وی درباره تغییرات به وجود آمده در متن بیان کرد: بعضی از شوخیها را به خاطر اینکه به فرهنگ ایرانی نزدیک شود، حذف کردهایم تا برای مخاطب بیشتر جذاب شود. همچنین قسمتهایی را که نمیتوانستیم نشان دهیم حذف کردهایم و یا سنتی را جایگزین آنها کردهایم.

بنی اردلان در رابطه با انگیزه خود از انتخاب این نمایشنامه اظهار داشت: نمایشنامه خوب و خوش ساختاری بود که به دنیای امروزی مرتبط است که نتیجه تمام کارها باعث شده، این اتفاقات فضای آنها را به یک دیوانه خانه تبدیل کند.

وی در خصوص سبک اجرای اثر مطرح کرد: یک نمایش رئالیستی است که مخاطب در قسمتهایی دچار هیجان میشود و سعی کردهایم تا باری مخاطب جذاب باشد.

نبی اردلان گفت: داستان در یک سفارت آمریکا در یک کشور کمونیست اتفاق میافتد که پدر برای انتخابات به جایی رفته و همه چیز را دست او سپرده اما از طرفی او فردی بیکفایت است و همین امر باعث اتفاقاتی میشود.

گفتنی است؛ نمایش «این آب آشامیدنی نیست» به کارگردانی داوود بنی اردلان دی ماه در سالن حافظ روی صحنه میرود.
مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 54 تاريخ: جمعه 18 دی 1394 ساعت: 23:33

صفحه بندی