مادر روانی سر از تن نوزاد سه ماههاش جدا کرد+ تصاویر

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب

یک مادر اهل " امریکا " به اتهام قتل نوزاد خود بازداشت شد .

پلیس یک خانم 20 ساله که گفته می شود سر از تن دختر 3 ماهه خود جدا کرد بازداشت شد .

براساس گزارش پلیس مادر این کودک خانم " دیسیا واتکینز " که از یک بیماری روانی حاد رنج می برد پس از تولد نوزاد تحت درمان در بیمارستان روانی بود که پس از مدتی به دستور پزشکان به خانه فرستاده شد .




در همین حال کودک او در یک مرکز نگهداری به سر می برد که ماه قبل خاله ی او برای نگهداری از کودک داوطلب شد و کودک را به خانه خود واقع در " کالج هیل -اوهیو " برد و مسئولین تاکیدآ به او سفارش کردند تا مادر کودک به دور از او باشد تا خطری او را تهدید نکند .
پلیس در ادامه افزود : وقتی با تماس خاله کودک به خانه او رفتند با جسد تکه تکه شده ی " جاینها " کوچک بر روی پیشخون آشپزخانه روبه رو شدند و خاله قربانی که در حال گریه کردن بود و مادر قاتل را با ظاهری غرق در خون بر روی تخت اتاق خواب یافتند .

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد که " واتکینز " در روز جنایت پس از بازگشت از بیمارستان به خانه خواهرش برده شد .

مکانی که کودک او حضور داشت و او به تصور اینکه کودکش یک هیولا است با یک چاقو آشپزخانه به او حمله ور شد و به طرز وجیهی او را مانند یک گوشت قربانی تکه تکه و به قتل رساند .




این مادر بیمار پس از گذراندن دوران درمان با عقلی سلیم در دادگاه حاضر شد و شایسته مجازات شدن شد .

گفته می شود که به علت مشکل روانی او، مجازات او از مرگ به حبس تعدیل پیدا کند .

مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 63 تاريخ: شنبه 19 دی 1394 ساعت: 23:10

صفحه بندی