سوشا را با پراید و دور از چشم عکاسان بردند/ مکانی واقعا از زندان آزاد شد

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب

سوشا مکانی لحظاتی پیش از زندان آزاد شد. او را با یک پراید، از یکی از درهای بالایی زندان اوین که رو به بزرگراه یادگار جنوب بود، بردند.

مکانی حدود دو ساعت در دفتر افسر نگهبان نشسته بوده است. این اتفاق ظاهرا به دلیل این بوده که سوشا مکانی نمی خواسته تا از وی تصویری یا فیلمی در حین آزادی اش منتشر شود.

در نهایت دقایقی پیش و دور از چشم عکاسان وفیلمبرداران دروازه بان پرسپولیس از زندان اوین آزاد شده است. وثیقه سوشا مکانی یک میلیارد تومان اعلام شده بود و سوشا مکانی فعلا تا زمان دادگاهش می تواند آزاد باشد اما مثل اینکه حق خروج از تهران را ندارد.

عکاسان و تصویربرداران روزنامه ها و خبرگزاری ها هم در مقابل زندان اوین حضور داشته اند اما آنها هم نتوانستند از صحنه آزادی سوشا فیلم یا عکسی بگیرند و فقط سوز و سرمای شدید در اوین نصیبشان شد.
مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 56 تاريخ: يکشنبه 20 دی 1394 ساعت: 21:23

صفحه بندی