خودکُشی پسر نوجوان بخاطر آزار و اذیت مرد قهوه چی!

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب

هفته گذشته مرد میانسالی هراسان با مراجعه به دادسرای امور جنایی از پسر جوانی به اتهام ربودن و آزار و اذیت پسر نوجوانش شکایت کرد.

مرد میانسال در شکایتش مدعی شد: چند ماه قبل به خاطر بیماری قادر به کار کردن نبودم و پسر 16 سالهام به نام هادی به عنوان کارگر در یک قهوهخانه مشغول به کار شد تا کمکخرج ما باشد. سه هفته قبل حال پسرم بد شد و وقتی او را به بیمارستان بردم، متوجه شدم با قرص خودکشی کرده که پزشکان او را از مرگ نجات دادند.

هادی پس از ترخیص از بیمارستان، مدعی شد صاحبکارش او را مورد آزار و اذیت قرار داده و علت خودکشیاش نیز همین موضوع بوده است.

با اظهارات مرد میانسال، روز شنبه پسر 24 ساله در مخفیگاهش حوالی تهرانسر شناسایی و دستگیر شد.

دیروز با انتقال پسر جوان به دادسرای امور جنایی، او به ربودن پسر نوجوان و آزار و اذیتش اعتراف کرد و گفت: چند روز پس از شروع به کار پسر نوجوان وسوسه شدم و با فریبش او را به خانهام برده و مورد آزار و اذیت قرار دادم.

با اعترافات پسر جوان، او با دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی برای تحقیقات بیشتر بازداشت و قهوهخانهاش نیز پلمب شد.

مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 57 تاريخ: دوشنبه 21 دی 1394 ساعت: 22:44

صفحه بندی