سلام من یه گرافیست جوونم و میخوام یه وبلاگ گروهی درباره گرافیک و کارهای گرافیکی درست کنم و دنبال چند نویسنده تو موضوعات مختلف هستم مثله:مبانی هنرهای تجسمی (سیاه و سفید)
مبانی رنگ
عکاسی
طراحی
نقاشی های گرافیکی
خوشنویسی
چاپ دستی
خط در گرافیک
آموزش photoshp cs
آموزش photoshop cc
و ...............
اگر کسی تمایل داره تو این وبلاگ نویسنده بشه حتما پیام بده و نام کاربری و رمزشم ذکر کنه
وقتی نویسنده اومد کارمونو شروع میکنیم.دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا
ثبت نام کنید یا
وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.gerafiki.blogfa.com مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 97 تاريخ: سه شنبه 22 دی 1394 ساعت: 15:34