کشور ما ایران همواره از نظر فرهنگ و شعر مورد تحسین بوده
ولی متاسفانه نسل جدید کمی این موضوع را فراموش کرده اند
من به عنوان یک جوان آرزومندم که شعر و ادب پارسی دوباره رونق گیرد و مورد تو جه باشد...
کسی هم توجهی به شاعران جوان و گمنام که اینده سازان این مملکت نمی کند
خیلی خوشحال میشم اگر کسانی که طبع شعر دارند شعر های خودشان را با ما به اشتراک بگذارند
و انشاالله که بقیه هم طبع شعر خود را پیدا خواهند کرد
یادتان نرود ...
همه ی ما هنرمندیم
انشاالله که پستم با کیفیت باشه و شما هم منو یاری کنید
مهاجر...
ما را در سایت مهاجر دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 46 تاريخ: چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 17:25