ورود اولیـن کـانگـورو هـا بـه ایـرآن + عکـس

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب

ما در ایران کانگورو نداشتیم و این حیوان از جمله جانوران جذاب باغ وحش ها محسوب می شود

عصر امروز دو کانگورو از نژاد قرمز استرالیایی به کشور وارد شد. ایرج جهانگیر، مدیر عامل پارک ارم در این باره گفت: ما در ایران کانگورو نداشتیم و این حیوان از جمله جانوران جذاب باغ وحش ها محسوب می شود به همین دلیل با هماهنگی هایی که انجام شد توانستیم از کشور قبرس این جانور استرالیایی را به ایران وارد کنیم.



وی افزود: این ۲ کانگورویی که عصر امروز به باغ وحش تهران منتقل شده استرالیایی هستند و در باغ وحشی در قبرس نگهداری می شدند.



به گفته وی این کانگوروها ۷ ماهه و از نژاد قرمز هستند که فضای حدود ۳۰۰ متر را برای زندگی آنها در باغ وحش آماده کرده ایم.

 مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 61 تاريخ: چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 18:31

صفحه بندی