گـربـه ای کـه 72 سـاعـت در اینجـا گیـر افتـاد .. + عکـس

خرید بک لینک

امکانات وب

Ùx83د Ùx85اÙx88س

-->-->-->



-->-->--> -->-->-->
براÛx8c Ùx86Ùx85اÛx8cØ´ تصاÙx88Ûx8cر گاÙx84رÛx8c Ùx83Ùx84Ûx8cÙx83 Ùx83Ùx86Ûx8cد


درÛx8cاÙx81ت Ùx83د گاÙx84رÛx8c عÙx83س در Ùx88ب

سر بزنگاه مسئولان برق منطقه به کمک این مرد می ایند و برق را قطع میکنند تا او بتواند گربه را بیاورد!او و مسئولان برق با کمک یک بالابر توانستند گربه را به سلامت نجات دهند!

به گزارش تکناز یک گربه ماده در نیومکزیکو برای این که از دست کایوت های منطقه فرار کند به بالای یک دکل برق میرود و در انجا برای سه روز گیر می افتد.

صاحب این گربه میگوید که وقتی برای کمک به اداره برق شهر ال پاسکو زنگ زدیم هیچ کس به کمک ما نیامد!

بعد از سه روز متمادی و تغییرات اب و هوایی از طوفان گرفته تا هوای افتابی صاحب گربه تصمیم میگیرد تا به گربه تیر بزند تا شاید از ان بالا بیوفته ولی اگر همان بالا اگر بماند امکان دارد و از گرسنگی بمیرد.

اما سر بزنگاه مسئولان برق منطقه به کمک این مرد می ایند و برق را قطع میکنند تا او بتواند گربه را بیاورد!او و مسئولان برق با کمک یک بالابر توانستند گربه را به سلامت نجات دهند!

برق منطقه برای بیش از یک ساعت قطع بود!





 مهاجر...

ما را در سایت مهاجر دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: یعقوب بازدید: 91 تاريخ: چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت: 18:31

صفحه بندی